Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol – Lukáš Vybíral
Lukáš Vybíral
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Marketing Communications Project of Simply Fresh Baguettes Focused on Students of High Schools and Universities
Anotácia:
Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of secondary schools and universities. The theoretical part describes the knowledge related to marketing communications, situational analysis, marketing research and project creation. The analytical part deals with the application of theoretical knowledge in analyzing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYBÍRAL, Lukáš. \textit{Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9olzme/.
Jak správně citovat práci
Vybíral, Lukáš. Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová