Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School – Ing. Lenka Kolajtová
Ing. Lenka Kolajtová
Diplomová práce
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá faktory, kterým žáci přisuzují svůj úspěch či neúspěch při studiu angličtiny. Cílem práce je aplikovat teorii atribuce na české střední škole za účelem zprostředkování informací ohledně názorů žáků učitelům této školy (včetně autorky této práce), které by mohly být využity k podpoře učebních výsledků. Konkrétně si dává práce za cíl zjistit, které aktivity v hodinách angličtiny …víceAbstract:
This diploma thesis explores student causal attributions for success and failure in the English as a foreign language (EFL) context. Its main objective is to examine attribution theory in the context of a Czech upper secondary school to bring valuable information about the beliefs of the students to the teachers of that school (including the author of the thesis) that could be used to enhance student …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kk6vt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: Dr. phil. Thomas Rankin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Success and Failure in Films by the Coen Brothers
Jana Nováková -
Atribuce úspěchu a neúspěchu u dvou typů prokrastinátorů
Daniel Krejčí -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Pavlína Skalová -
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková