Inkluze v období pandemie covid-19 – Bc. Martina MANIŠOVÁ
Bc. Martina MANIŠOVÁ
Master's thesis
Inkluze v období pandemie covid-19
Inclusive education during the Covid-19 pandemic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v období pandemie covid-19, kdy došlo k řadě omezení ve výuce, včetně opakujícího se uzavírání škol a přechodů na distanční formu vzdělávání. Hlavním cílem práce bylo zjistit průběh inkluzivního vzdělávání pohledem pedagogů v tomto období. Dílčí cíle se zabývaly způsobem výuky, postavením žáka se SVP ve vzdělávacím procesu a ve třídě, …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of inclusive education during the covid-19 pandemic, when there were a number of restrictions in teaching, including repeated school closures and transitions to distance education. The main goal of the work was to find out the course of inclusive education from the point of view of teachers in this period. The sub-objectives dealt with the way of teaching, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Kurková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANIŠOVÁ, Martina. Inkluze v období pandemie covid-19. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching Health Education for Lower Secondary Schools / UVZma-UČJmi
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva