Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France – Katarína Chmelová
Katarína Chmelová
Diplomová práce
Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France
Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat rozdíly ve vnímání biopotravin, jejich pozice na trhu, znalosti symbolů označujících ekologické produkty a jejich spotřeby univerzitními studenty ve dvou vybraných evropských zemích s úplně rozličným vývojem ekologického zemědělství. Francie a Česká republika se liší značně v historickém vývoji ekologického trhu. Při analýze výsledků porovnávání dvou ekonomik v mezikulturní …víceAbstract:
The aim of this thesis has been to analyze the differences in the organic perception and the organic consumption followingly, in two chosen European countries with a completely different organic background. France and the Czech Republic differ immensely in the historical development of organic farming techniques which has been followed by uneven interest of consumers. While analyzing results comparing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37163
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování při nákupu biopotravin
Marcela Čončková -
Spotřebitelské preference generace Y na trhu s biopotravinami v České republice
Andrea Dvořáková -
Motivy nákupu biopotravin v České republice a v Rusku
Ekaterina Tanaeva -
Spotřeba masa a chování spotřebitelů v ČR
Kristyna Terzievová -
Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele
Vitaliia Koltsova -
Čeští spotřebitelé a udržitelná spotřeba: empirická studie
Ludmila Pavoničová -
Analýza chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Simona Dunovská -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal