Komunikační strategie sportovních událostí – Kateřina Suchanová
Kateřina Suchanová
Master's thesis
Komunikační strategie sportovních událostí
Communication strategy of sport events
Abstract:
Cílem práce je kriticky zhodnotit komunikační aktivity běžecké série RunTour a případně podat návrhy a doporučení. Předmětem zkoumání je složení komunikačního mixu, vnímání komunikačních forem a médií běžci a jejich účinnost. Práce se skládá z teoretické i praktické části, které jsou rozděleny do pěti kapitol. První kapitola popisuje rámec sportovních akcí v České republice. Druhá kapitola je věnována …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to critically evaluate the communication activities of the running series brand called RunTour. The secondary aim is to make suggestions and recommendations. The thesis consists of both theoretical and practical parts, divided into five chapters. First chapter describes the framework of sports events in the Czech Republic. The second part is devoted to an introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81878
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec