Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day – Diana Polášková
Diana Polášková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
Marketing Communications of the Business Day Job Fair
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Business day job fair. The introductory part is devoted to the theory, in which the work clarifies the concepts of marketing communication and individual components of the communication mix. The work examines how the marketing communication of the job fair is perceived by the target group. A quantitative method was used for the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠKOVÁ, Diana. \textit{Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/9p40w5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Polášková, Diana. Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Miroslav Boháč -
Informační systém pro veletrh JobChallenge
Tomáš Pouzar -
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
Kristýna Krupková -
Realizace veletržního stánku JAMU pro veletrh Theatre Tech 2014
Václav Olšar -
Vianočný veletrh Christmas world 2020
Ľudmila Valentínová