Diana Polášková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day

Marketing Communications of the Business Day Job Fair
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení …viac
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Business day job fair. The introductory part is devoted to the theory, in which the work clarifies the concepts of marketing communication and individual components of the communication mix. The work examines how the marketing communication of the job fair is perceived by the target group. A quantitative method was used for the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Polášková, Diana. Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe