Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day – Diana Polášková
Diana Polášková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
Marketing Communications of the Business Day Job Fair
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Business day job fair. The introductory part is devoted to the theory, in which the work clarifies the concepts of marketing communication and individual components of the communication mix. The work examines how the marketing communication of the job fair is perceived by the target group. A quantitative method was used for the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polášková, Diana. Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Miroslav Boháč -
Informační systém pro veletrh JobChallenge
Tomáš Pouzar -
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
Kristýna Krupková -
Realizace veletržního stánku JAMU pro veletrh Theatre Tech 2014
Václav Olšar -
Vianočný veletrh Christmas world 2020
Ľudmila Valentínová