Počítačová hra jako forma marketingové komunikace – Bc. Matěj Šimek
Bc. Matěj Šimek
Master's thesis
Počítačová hra jako forma marketingové komunikace
Computer Game as a Form of Marketing Communication
Anotácia:
Tato práce pojednává o jednotlivých formách marketingu v počítačových hrách. V teoretické části je definována hra jako taková, její klasifikace a možnosti využití v rámci marketingových aktivit. Jsou představeny jednotlivé žánry, historický vývoj a především samotná počítačová hra jako forma marketingové komunikace. V praktické části je prove-den marketingový výzkum zaměřený na vnímání této formy komunikace …viacAbstract:
This thesis deals with the various types of marketing in video games. In the theoretical part there is giving a definition of a game, classification of a game and possibilities of using in the marketing communications. The video game genres are defined, history and video game itself like a form of marketing communication. The practical part is about the marketing research which was realized for this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimek, Matěj. Počítačová hra jako forma marketingové komunikace. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Fenomén gamingu ve vztahu k event managementu
Kryštof Kolesa