Výuka orientace na ZŠ pomocí map pro orientační běh – Mgr. Martin Henych
Mgr. Martin Henych
Bachelor's thesis
Výuka orientace na ZŠ pomocí map pro orientační běh
Teaching orientation on primary school with the help of orienteering maps
Anotácia:
Bakalářská práce „Výuka orientace na ZŠ pomocí map pro orientační běh“ je zaměřena na orientaci v terénu. Popisuje specifika orientace, sportovní odvětví zvané orientační běh a výuku orientačních dovedností na ZŠ. Součástí práce byly i praktické části: tvorba výukové mapy a výuka orientace na integrovaném terénním kurzu. Pozornost je zde věnována také moderním technologiím, které v současné době s …viacAbstract:
The bachelor ´paper “Teaching of orientation at the elementary schools using orienteering maps” is focused on the orientation in terrain. It describes specifics of orientation, field of sport called orienteering and teaching of orientation skills at the elementary schools. Practically focused chapters are also part of the paper: creation of teaching map and teaching of orientation in integrated field …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9ftj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedúci: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Práce na příbuzné téma
-
Orientační běh dětí 2. stupně základních škol
Petra Pavlovcová -
Orientační běh s využitím informačních technologií
Pavel Kupec -
Rozvoj kartografických znalostí a dovedností pomocí map na orientační běh
Ondřej Zukal -
Zmapování vybraného prostoru pro orientační aktivity
Anežka Bolechová -
Orientační běh na 1. stupni ZŠ
Lenka Palátová -
Orientační běh v hodinách tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ
Ivana Prchalová -
Tyflografické mapy v procesu prostorové orientace.
Alena Bodnárová -
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková