Psychologické základy marketingu – Bc. Vasyl Lespukh
Bc. Vasyl Lespukh
Diplomová práce
Psychologické základy marketingu
Psychological foundations of marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá psychologickými základy marketingu. Jedná se o určitý průnik mezi marketingem a psychologií. Hlavním cílem této práce je shrnout teoretické poznatky z psychologie a vyvodit obecné doporučení pro obor marketingová komunikace. První část diplomové práce se týká marketingu. Popisuje základy marketingu, marketingové koncepce a marketingové nástroje. Druhá část má spíše psychologickou …víceAbstract:
This thesis is about Psychological foundations of the marketing. Therefore this thesis is more or less, penetration between two subjects and those are psychology and marketing. Main objective of this work is to, summarize theoretical insights from psychology and create general recommendation for marketing. First part of the thesis, describes basics of the marketing and its tools. Second part is rather …víceKlíčová slova
Marketing marketingové nástroje marketingové koncepce osobnost smysly člověka paměť učení podmiňováním sonda zrak sluch čich chuť barvy psychologie reklama přímý prodej potřeby. Marketing marketing tools marketing concepts personality human senses memory learning by conditioning probe sight heating smell taste colors psychology advertisement direct selling needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uppi9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková