Bc. Vasyl Lespukh

Diplomová práce

Psychologické základy marketingu

Psychological foundations of marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá psychologickými základy marketingu. Jedná se o určitý průnik mezi marketingem a psychologií. Hlavním cílem této práce je shrnout teoretické poznatky z psychologie a vyvodit obecné doporučení pro obor marketingová komunikace. První část diplomové práce se týká marketingu. Popisuje základy marketingu, marketingové koncepce a marketingové nástroje. Druhá část má spíše psychologickou …více
Abstract:
This thesis is about Psychological foundations of the marketing. Therefore this thesis is more or less, penetration between two subjects and those are psychology and marketing. Main objective of this work is to, summarize theoretical insights from psychology and create general recommendation for marketing. First part of the thesis, describes basics of the marketing and its tools. Second part is rather …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní