Vizuální komunikace ve městském prostoru – Jaroslava SIKOŇOVÁ
Jaroslava SIKOŇOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální komunikace ve městském prostoru
Visual communication in urban space
Anotace:
Ve své písemné práci se zaměřuji na vizuální komunikaci ve městském prostoru. Téma zrakového vnímání a komunikace je rozsáhlé, proto se snažím pracovat komplexně. Okrajově vysvětluji charakter zraku, jeho limity a schopnosti ve vztahu k člověku. Dotýkám se témat úzce spojených se zrakovým vnímáním, jako je například reklamní kultura a vliv velkého příjmu informací na mentální zdraví člověka. Vizuální …víceAbstract:
In my written work I focus on visual communication in urban space. The topic of visual perception and communication is vast, so I try to work comprehensively. I peripherally explain the nature of vision, its limits and abilities in relation to humans. I touch on topics closely related to visual perception, such as advertising culture and the influence of large amounts of information intake on a person …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Justyna Szklarczyk-Lauer
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOŇOVÁ, Jaroslava. Vizuální komunikace ve městském prostoru. Ostrava, 2023. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Vizuální komunikace témat životního prostředí ve městě prostřednictvím sociálních sítí
Sára ZEMANCOVÁ -
Vizuální komunikace, funguje to
Martina CEJPOVÁ -
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka