Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ – Ing. Monika WRÓBLEWSKÁ
Ing. Monika WRÓBLEWSKÁ
Master's thesis
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
The concept of verbal evaluation and grading at the 1st level of elementary school
Abstract:
Tématem diplomové práce je Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1.stupni ZŠ. V práci je uvedena teorie potřebná k pochopení školního hodnocení a jeho typů a forem. V praktické části probíhalo výzkumné šetření formou dotazníku a rozhovoru na dvou ZŠ. Cílem práce bylo zjistit využívání slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1. stupni základní školy. S tímto cílem se pojí výzkumné otázky …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the concept of verbal evaluation and grade evaluation in the 1st grade of elementary school. The thesis presents the theory needed to understand school evaluation and its types and forms. In the practical part, a research investigation took place in the form of a questionnaire and an interview at two primary schools. The aim of the work was to find out the use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WRÓBLEWSKÁ, Monika. Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ a jeho informativní a komunikační funkce
Jana KLEINOVÁ -
HODNOCENÍ INHIBIČNÍ FUNKCE A ONLINE ŘÍZENÍ POHYBU DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Filip ŠINCL -
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Emil MORAV -
Názory rodičů na funkce školní družiny
Nikola Brodská -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea Kalousová -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách
Veronika Šticová