Marketingový mix vybrané jazykové školy – Monika KRÁLOVÁ
Monika KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Marketing mix of the selected language school
Anotace:
Předložená bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingový mix Jazykové školy Eufrat a navrhnout doporučení pro další praxi. V první části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu a služeb. Následně je proveden empirický výzkum zaměřený na marketingový mix uvedené jazykové školy včetně porovnání s hlavními konkurenty. Při výzkumu byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti sil …víceAbstract:
The presented bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix of the Eufrat Language School and propose recommendations for further practice. The first part describes the theoretical background of the marketing mix and services. Subsequently, empirical research focused on the marketing mix of the mentioned language school, including comparisons with key competitors, was conducted. The research utilized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Monika. Marketingový mix vybrané jazykové školy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Klára Zapletalová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Klára Zapletalová -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová