Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj. – Aleš PUC
Aleš PUC
Bachelor's thesis
Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.
Marketing strategy and developement sport club: HIPODROM MOST a.s.
Abstract:
Má bakalářská práce pojednává o společnosti HIPODROM MOST a.s., sportovním klubu, kterého hlavní činností je provozování dostihových závodů. Bakalářská práce představuje historii areálu, popisuje současný stav hipodromu, jaké zaujímá místo na trhu mezi ostatními dostihovými závodišti na území České republiky a ostatními poskytovateli volnočasových aktivit ve spádové oblasti Mostecka. Popisuje dosavadní …moreAbstract:
My bachelor thesis is about a company HIPODROM MOST a.s., as a sports club which main activity is to organize horse races. The bachelor thesis presents history of the company; it describes current situation and its market share in racehorse business within the Czech Republic and the other providers of leisure activities at Mostecko region. The bachelor thesis describes current economic situation, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Pilný, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUC, Aleš. \textit{Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/9pnblh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PUC, Aleš. Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina