Strukturované drama jako prostředek výuky etické výchovy – Nikola Blahynková
Nikola Blahynková
Master's thesis
Strukturované drama jako prostředek výuky etické výchovy
Drama in Education as a Teaching Tool for Ethical Education
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o využití strukturovaného dramatu v hodinách etické výchovy na druhém stupni základních škol jako prostředku učení dětí prosociálním dovednostem formou zážitkového vyučování. Cílem je vytvoření didakticky využitelných strukturovaných dramat vycházejících z vybraných literárních textů. Při tvorbě výukových bloků bude postupováno od analýzy zdrojů k didaktickému zpracování metodických …viacAbstract:
The thesis deals with the application of structured drama in ethical education classes at the lower-secondary school as a tool for teaching children prosocial skills through experiential education. The objective is to create didactically applicable structured dramas based on selected literary texts. In the creation of teaching blocks the process will be progressed from resource analysis to didactic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2020
- Vedúci: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jitka Kaplanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Pedagogika zážitku ve školní družině
Alžběta HAVRANOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole pomocí dramatické výchovy
Jana PEKLOVÁ -
Tvořivá dramatika jako prostředek k rozvoji prosociálního chování
Hana STUDENÁ -
Užití metod a technik dramaterapie v lesní mateřské školce Dubínek a její účinky v oblasti prosociálního chování.
Šárka HOUDKOVÁ -
Etická témata ve výuce literární výchovy na 2. stupni základní školy
Ivana Machová
Názov
Vložil
Vložené
Práva