Důsledky nefinančního reportingu v praxi – Bc. Petra Laloušková
Bc. Petra Laloušková
Master's thesis
Důsledky nefinančního reportingu v praxi
Consequences of non-financial reporting in practice
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Důsledky nefinančního reportingu v praxi“ je identifikovat důsledky nefinančního reportingu vybraných firem, které byly vyvolány povinností uvádět nefinanční informace na základě aktualizace zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. První část je zaměřena na teoretické vymezení, druhy, vliv a legislativní rámec nefinančního reportingu. Následně je vylíčena deskripce vývoje nefinančního …moreAbstract:
The subject of the thesis „Consequences of non-financial reporting in practice“ is to identify consequences of the non-financial reporting for selected enterprises, which has been caused by commitment provide non-financial information based on modification of the accounting act 563/1991 Sb. The first part is focused on the theoretical knowledge of non-financial reporting, his types, influence and legislation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yub4l/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Mirka Wildmannová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná