Kvalita služeb a možnosti jejich zlepšování společnosti Fitness MB – Monika Holíková
Monika Holíková
Bachelor's thesis
Kvalita služeb a možnosti jejich zlepšování společnosti Fitness MB
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Kvalita služeb a možnosti jejich zlepšování společnosti Fitness MB“ ve městě Moravské Budějovice, kde se zmiňované fitness centrum nachází. Hlavním tématem je nabídka produktů, fyzických aktivit, vybavení posilovny v samotném fitness centru a také nabídka služeb ve Welness centru Verbena, které je jeho součástí. Informace pro výzkum byly získány pomocí dotazníkového …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of „Quality of services and the possibilities for its improvement in the company Fitness MB“ in the town of Moravské Budějovice, where the above mentioned fitness centrum is situated. The questions are concered with the offer of products, physical activities, the fitness equipment in the fitness centre and also with the offer of services in Welness centre Verbena …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/9pzfcb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Michaela Mašková -
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Gabriela Bolíková