Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o. – Sabina Valentová
Sabina Valentová
Diplomová práce
Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o.
Innovation of marketing strategy of the company in Floor podlahy s.r.o.
Anotace:
Název této diplomové práce je Inovace marketingové strategie společnosti in Floor podlahy s.r.o. Jak již plyne z názvu, práce se zabývá nastavením nové marketingové strategie firmy působící na trhu s podlahovými krytinami. V první části práce je vymezen teoretický základ. Z něj vychází praktická část, kde je nejprve provedena analýza prostředí firmy pomocí nástrojů situační analýzy. Konktrétně pomocí …víceAbstract:
The title of this master’s thesis is Innovation of marketing strategy of the company in Floor Floor s.r.o. As the title says, the thesis follows up a new marketing strategy of a company operating in the floor covering market. The first part defines the theoretical basis. Which is followed up by practical part where the analysis of the environment of the company is done using situational analysis tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Miroslav Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková