Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu – Bc. Vít Mašek
Bc. Vít Mašek
Master's thesis
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
nline communication strategy of a company in the tourism industry
Abstract:
MAŠEK, V. Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu. Di-plomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu pro podporu prodeje v oblasti s ubytovacími zařízeními v zahraničí. Na základě dotazníkového šetření byly identifikovány determinanty závislosti jednotlivých faktorů, které mají vliv na rozhodovací proces spotřebitele …moreAbstract:
MAŠEK, V. Online communication strategy of a company in the tourism industry. Thesis. Brno: Mendel University Brno, 2020 The diploma thesis deals with the communication mix for sales support in the area of accommodation facilities abroad. Based on the questionnaire survey, the determinants of the dependence of individual factors that influence the decision-making process of a consumer when choosing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠEK, Vít. \textit{Online komunikační strategie podniku v~odvětví cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9qeqz5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online marketingová komunikace eventové agentury
Kristýna Zahradníčková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory
Aneta Dykastová -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová