Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu – Bc. Vít Mašek
Bc. Vít Mašek
Diplomová práce
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
nline communication strategy of a company in the tourism industry
Anotace:
MAŠEK, V. Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu. Di-plomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu pro podporu prodeje v oblasti s ubytovacími zařízeními v zahraničí. Na základě dotazníkového šetření byly identifikovány determinanty závislosti jednotlivých faktorů, které mají vliv na rozhodovací proces spotřebitele …víceAbstract:
MAŠEK, V. Online communication strategy of a company in the tourism industry. Thesis. Brno: Mendel University Brno, 2020 The diploma thesis deals with the communication mix for sales support in the area of accommodation facilities abroad. Based on the questionnaire survey, the determinants of the dependence of individual factors that influence the decision-making process of a consumer when choosing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online marketingová komunikace eventové agentury
Kristýna Zahradníčková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory
Aneta Dykastová -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová