Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice – Nikola Pálková
Nikola Pálková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Analysis of Marketing Communication of Microbrewery Záhlinice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti a na základě analýz a zhodnocení současného stavu navrhnout zlepšení marketingové komunikace minipivovaru. Návrh na vylepšení by měl vést k větší efektivnosti prodeje a zvýšení povědomí o značce. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of microbrewery Záhlinice. The aim of the work is to analyze the current marketing communication of the company and on the basis of analyzes and evalutions, propose improvements to the marketing communication of the microbrewery. The proposal for improvement should lead to grater sales efficiency and increase the brand awareness. Thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pálková, Nikola. Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá