Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách – Bc. Lenka BOROWSKÁ
Bc. Lenka BOROWSKÁ
Master's thesis
Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách
The use of boomwhackers in the teaching of music at elementary schools
Abstract:
Diplomová práce čtenáři představuje hudební nástroj boomwhackers a seznamuje s jeho možným využitím ve výuce hudební výchovy na prvním i druhém stupni základních škol. Poskytuje informace o jeho vzniku, způsobech hry a možných způsobech notace.Abstract:
The diploma thesis introduces the musical instrument boomwhackers to a reader and it presents its possibility of using in music education at primary schools. It provides informations about its origin, ways of playing and possible styles of notation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Coufalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOROWSKÁ, Lenka. Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / USPP-UHV
Theses on a related topic
-
Hudební aplikace do hudební výchovy
Martin SVOBODA -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Rozvoj hudební tvořivosti v hodinách hudební výchovy na ZŠ
Vendula Macurková -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights