Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách – Bc. Lenka BOROWSKÁ
Bc. Lenka BOROWSKÁ
Diplomová práce
Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách
The use of boomwhackers in the teaching of music at elementary schools
Anotace:
Diplomová práce čtenáři představuje hudební nástroj boomwhackers a seznamuje s jeho možným využitím ve výuce hudební výchovy na prvním i druhém stupni základních škol. Poskytuje informace o jeho vzniku, způsobech hry a možných způsobech notace.Abstract:
The diploma thesis introduces the musical instrument boomwhackers to a reader and it presents its possibility of using in music education at primary schools. It provides informations about its origin, ways of playing and possible styles of notation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Coufalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOROWSKÁ, Lenka. Využití boomwhackers ve výuce hudební výchovy na základních školách. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Hudební aplikace do hudební výchovy
Martin SVOBODA -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Rozvoj hudební tvořivosti v hodinách hudební výchovy na ZŠ
Vendula Macurková -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva