Jerome ERNOTTE
Master's thesis
Projekt vstupu společnosti OKIN na český trh
Project of Entry on Czech Market for Company OKIN
Abstract:
The purpose of this thesis is to offer a project of entry for the Czech Republic and more particularly for an experimental project in the Region of Zlín. The Czech Project is mo-mentarily called Okin as an anagram to Nico. A trademark shall also be used for the sales points, the name ?Barakafrit? will be used here to correspond to its Belgian pronunciation. The name Barakafrit is subject to be registered …moreAbstract:
Společnost předpokládá posun na druhou úroveň a hledá velkou příležitost, jak rozšířit své aktivity v zahraničí.Cílem této práce je nabídnout projekt penetrace pro Českou republiku a zvláště pro experimentální project v regionu Zlín. Projekt České republiky je momentálně nazýván OKIN jako přesmyčka názvu Nico.Známka se použije i pro prodejní místa, název "Barakafrit" se zde bude používat, aby odpovídal …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ERNOTTE, Jerome. Projekt vstupu společnosti OKIN na český trh. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Rozhodování absolventů středních škol pro studium na vysoké škole a jejich očekávané uplatnění v porovnání s realitou na trhu práce v České republice v roce 2019
Michal Muzikář -
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Bezpečnost jako sociální systém, sektory bezpečnosti a jejich funkce
David Vávra -
Vstup na český trh a marketingová komunikace franchisingové společnosti Bubbleology
Lenka Šuhájková -
Strategie řízení a měření výkonnosti mezinárodních franchisingových firem
Vendula Macháčková -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice
Danara Ochirova -
Trh v oblasti pronájmu motorových vozidel se zaměřením na společnost Czechocar, a.s.
David Lukeš