Alina TSIULENEVA

Bakalářská práce

Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách

Linguistic and non-linguistic means in Christmas commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu jazykových a nejazykových prostředků využitých v reklamách s vánoční tématikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřená na marketing, reklamu a také jazykové a nejazykové prostředky, vyskytující se v reklamách. Ty jsou následně analyzovány v praktické části této práce u dvaceti vybraných audiovizuálních reklam …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of linguistic and non-linguistic devices used in Christmas-themed advertisements. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is focused on marketing, advertising, and also linguistic and non-linguistic devices used in advertisements. In the practical part of this thesis, these devices are then analyzed for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TSIULENEVA, Alina. Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta