Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách – Alina TSIULENEVA
Alina TSIULENEVA
Bachelor's thesis
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Linguistic and non-linguistic means in Christmas commercials
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu jazykových a nejazykových prostředků využitých v reklamách s vánoční tématikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřená na marketing, reklamu a také jazykové a nejazykové prostředky, vyskytující se v reklamách. Ty jsou následně analyzovány v praktické části této práce u dvaceti vybraných audiovizuálních reklam …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of linguistic and non-linguistic devices used in Christmas-themed advertisements. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is focused on marketing, advertising, and also linguistic and non-linguistic devices used in advertisements. In the practical part of this thesis, these devices are then analyzed for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TSIULENEVA, Alina. \textit{Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9r0cue/.
Jak správně citovat práci
TSIULENEVA, Alina. Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Jaroslava ŠOHAJOVÁ -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ