Ing. Jana Němcová

Doctoral thesis

Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem

Key factors influencing the buying decision-making process of the Generation Y consumers on the wine market
Abstract:
Disertační práce se zabývá nákupním chováním generace Y na českém trhu s vínem. Tato problematika je v současné době velmi aktuálním tématem. Hlavním cílem disertační práce bylo vytvořit model chování spotřebitele generace Y na trhu s vínem, a to na základě identifikace klíčových faktorů ovlivňujících nákupní rozhodovací proces této cílové skupiny na trhu s vínem. V návaznosti na hlavní cíl práce bylo …more
Abstract:
The dissertation thesis deals with the consumer buying behaviour of Generation Y on the Czech wine market. This issue is currently a very topical matter. The main goal of the dissertation thesis was to create a model of consumer behaviour of Generation Y on the wine market, based on the identification of key factors influencing the buying decision-making process of this target group on the wine market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2021

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Němcová, Jana. Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe