Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem – Ing. Jana Němcová
Ing. Jana Němcová
Doctoral thesis
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Key factors influencing the buying decision-making process of the Generation Y consumers on the wine market
Abstract:
Disertační práce se zabývá nákupním chováním generace Y na českém trhu s vínem. Tato problematika je v současné době velmi aktuálním tématem. Hlavním cílem disertační práce bylo vytvořit model chování spotřebitele generace Y na trhu s vínem, a to na základě identifikace klíčových faktorů ovlivňujících nákupní rozhodovací proces této cílové skupiny na trhu s vínem. V návaznosti na hlavní cíl práce bylo …moreAbstract:
The dissertation thesis deals with the consumer buying behaviour of Generation Y on the Czech wine market. This issue is currently a very topical matter. The main goal of the dissertation thesis was to create a model of consumer behaviour of Generation Y on the wine market, based on the identification of key factors influencing the buying decision-making process of this target group on the wine market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Jana. \textit{Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9r2z7x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němcová, Jana. Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
David Křiček -
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Natálie Štěpánková -
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Ondřej Lustyk -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová