Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Pavla Matějčková
Bc. Pavla Matějčková
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment of the small breweries
Anotace:
MATĚJČKOVÁ, Pavla. Konkurenční prostředí malých pivovarů [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2017. Celkový počet stran-68. Cílem této bakalářské práce je, popis a analýza ekonomických aspektů konkurenčního prostředí malých pivovarů. Jako objekty zkoumání byly zvoleny vybrané pivovary v Plzni a jeho bezprostřední blízkosti (oblast Západních Čech). Zaměřili jsme se na rozsah a strukturu …víceAbstract:
MATĚJČKOVÁ, Pavla. The competitive environment of small breweries [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague 2017. Number of pages- 68. The main aim of this bachelor thesis is to focus on the description and analysis of economic aspects of the competitive environment of small breweries. Selected breweries in Pilsen and its surroundings (Western Bohemia …víceKlíčová slova
ETI Konkurence Marketingový mix Pivo Pivovar Trh Competition Marketing mix Beer Brewery Market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14855/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJČKOVÁ, Pavla. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9r66ni/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Tereza Kremláčková -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Vojtěch Sečka -
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Jakub Zapletal -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová