Adéla Šlajchová

Bakalářská práce

Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem

Effectiveness of CSR (Corporate Social Responsibility) Projects in Corporate Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma Corporate Social Responsibility (dále jen CSR), neboli Sociální Odpovědnost Firem v českém překladu. Cílem práce je zhodnotit vliv a účinnost CSR projektů na marketingovou komunikaci firem. Práce se zaměří na identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují úspěšnost CSR projektů v kontextu marketingové komunikace a na základě exploračních případových studií …více
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility (hereafter referred to as CSR), or Sociální Odpovědnost Firem in the Czech translation. The aim of the work is to evaluate the influence and effectiveness of CSR projects on the marketing communication of companies. The work will focus on identifying key factors that influence the success of CSR projects in the context …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.