Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem – Adéla Šlajchová
Adéla Šlajchová
Bakalářská práce
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Effectiveness of CSR (Corporate Social Responsibility) Projects in Corporate Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma Corporate Social Responsibility (dále jen CSR), neboli Sociální Odpovědnost Firem v českém překladu. Cílem práce je zhodnotit vliv a účinnost CSR projektů na marketingovou komunikaci firem. Práce se zaměří na identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují úspěšnost CSR projektů v kontextu marketingové komunikace a na základě exploračních případových studií …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility (hereafter referred to as CSR), or Sociální Odpovědnost Firem in the Czech translation. The aim of the work is to evaluate the influence and effectiveness of CSR projects on the marketing communication of companies. The work will focus on identifying key factors that influence the success of CSR projects in the context …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y0gnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Partnerství P&G a UNICEF v oblasti sociální odpovědnosti
Yuliya Verteletska -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić