Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu – Bc. Kristýna Mazánková
Bc. Kristýna Mazánková
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu
Social Networks as a New Space for Internet Advertising
Abstract:
V bakalářské práci „Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu“ se věnuji novému fenoménu reklamního světa, který není ještě mnoha firmami zcela doceněn. Zabývám se pojmem sociálních sítí, které jako internetové prostředí nabízí pro své uživatele mnoho výhod. Sociálním sítím se věnuje i sociologie, ale tato práce bude zaměřená více na výhody, které přináší prostor sítí pro reklamní …moreAbstract:
In the bachelor thesis „ Social Networks as a New Space for Internet Advertising “I will focused on the new phenomena of the world of advertising – which seems not have been yet discovered by many companies. I am going to talk about social networks , that as an internet environment offers many advantages for its users. Social networks we can find described in the sociology, but I will mainly focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/omop9/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2010
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
Zuzana HÁJKOVÁ -
Web 2.0, sociální sítě a budoucnost
Marek SUCHÁNEK -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková