Bc. Kristýna Mazánková

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu

Social Networks as a New Space for Internet Advertising
Abstract:
V bakalářské práci „Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu“ se věnuji novému fenoménu reklamního světa, který není ještě mnoha firmami zcela doceněn. Zabývám se pojmem sociálních sítí, které jako internetové prostředí nabízí pro své uživatele mnoho výhod. Sociálním sítím se věnuje i sociologie, ale tato práce bude zaměřená více na výhody, které přináší prostor sítí pro reklamní …more
Abstract:
In the bachelor thesis „ Social Networks as a New Space for Internet Advertising “I will focused on the new phenomena of the world of advertising – which seems not have been yet discovered by many companies. I am going to talk about social networks , that as an internet environment offers many advantages for its users. Social networks we can find described in the sociology, but I will mainly focus …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2010
  • Supervisor: Mgr. David Kořínek
  • Reader: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií