Bc. Kristýna Mazánková

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu

Social Networks as a New Space for Internet Advertising
Anotácia:
V bakalářské práci „Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu“ se věnuji novému fenoménu reklamního světa, který není ještě mnoha firmami zcela doceněn. Zabývám se pojmem sociálních sítí, které jako internetové prostředí nabízí pro své uživatele mnoho výhod. Sociálním sítím se věnuje i sociologie, ale tato práce bude zaměřená více na výhody, které přináší prostor sítí pro reklamní …viac
Abstract:
In the bachelor thesis „ Social Networks as a New Space for Internet Advertising “I will focused on the new phenomena of the world of advertising – which seems not have been yet discovered by many companies. I am going to talk about social networks , that as an internet environment offers many advantages for its users. Social networks we can find described in the sociology, but I will mainly focus …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
  • Vedúci: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií