Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu – Bc. Kristýna Mazánková
Bc. Kristýna Mazánková
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu
Social Networks as a New Space for Internet Advertising
Anotácia:
V bakalářské práci „Sociální sítě jako nové prostředí pro internetovou reklamu“ se věnuji novému fenoménu reklamního světa, který není ještě mnoha firmami zcela doceněn. Zabývám se pojmem sociálních sítí, které jako internetové prostředí nabízí pro své uživatele mnoho výhod. Sociálním sítím se věnuje i sociologie, ale tato práce bude zaměřená více na výhody, které přináší prostor sítí pro reklamní …viacAbstract:
In the bachelor thesis „ Social Networks as a New Space for Internet Advertising “I will focused on the new phenomena of the world of advertising – which seems not have been yet discovered by many companies. I am going to talk about social networks , that as an internet environment offers many advantages for its users. Social networks we can find described in the sociology, but I will mainly focus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/omop9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedúci: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
Zuzana HÁJKOVÁ -
Web 2.0, sociální sítě a budoucnost
Marek SUCHÁNEK -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková