Kristýna Nejmanová

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských

Marketing and communication strategy of City Theatres of Prague
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou a komunikační strategii Městských divadel pražských a zhodnotit ji. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se ze sedmi kapitol. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, divadelní marketing, marketingový mix, SWOT analýza a popisuje různé formy komerčních komunikací. Praktická část je věnována analýze a zhodnocení …more
Abstract:
The aim of this master's thesis is to describe and evaluate marketing and communication strategy of City Theatres of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical part and includes seven chapters. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, theatrical marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2016
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Miloš Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54640

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod