Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských – Kristýna Nejmanová
Kristýna Nejmanová
Master's thesis
Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských
Marketing and communication strategy of City Theatres of Prague
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou a komunikační strategii Městských divadel pražských a zhodnotit ji. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se ze sedmi kapitol. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, divadelní marketing, marketingový mix, SWOT analýza a popisuje různé formy komerčních komunikací. Praktická část je věnována analýze a zhodnocení …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to describe and evaluate marketing and communication strategy of City Theatres of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical part and includes seven chapters. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, theatrical marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54640
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Miloš Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Marketing Communication of the Selected Company
Artem Zinovyev -
Marketing Communication
Anika Sharma -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Ota Ornest a Městská divadla pražská
Barbora Vaněčková -
PROMĚNY DIVADLA KOMEDIE
Eva Suková