Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky – Aneta Boušková
Aneta Boušková
Bachelor's thesis
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Loyalty of a selected segment of customers in the tobacco market
Abstract:
Cílem práce je zjistit míru loajality kuřáků ke značce cigaret, kterou pravidelně kouří. Dále se práce zabývá zjištěním významnosti vybraných faktorů jako je například cena, chuť či vzhled krabičky při spotřebitelském rozhodování o volbě produktu mezi rakouskými a německými kuřáky tabákových výrobků na hraničních přechodech s Českou republikou. V neposlední řadě porovnat loajalitu a nákupní odlišnosti …moreAbstract:
The aim of the work is to find out the degree of loyalty of smokers to the brand of cigarettes, which they regularly smoke. Furthermore, the work deals with finding the significance of selected factors such as price, taste or appearance of the box in the consumer decision on the choice of product. The survey is carried out between Austrian and German tobacco smokers at the border crossing points with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79361
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Simona Bažantová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79361
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Aneta Kolínská -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala