Aneta Boušková

Bakalářská práce

Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky

Loyalty of a selected segment of customers in the tobacco market
Anotace:
Cílem práce je zjistit míru loajality kuřáků ke značce cigaret, kterou pravidelně kouří. Dále se práce zabývá zjištěním významnosti vybraných faktorů jako je například cena, chuť či vzhled krabičky při spotřebitelském rozhodování o volbě produktu mezi rakouskými a německými kuřáky tabákových výrobků na hraničních přechodech s Českou republikou. V neposlední řadě porovnat loajalitu a nákupní odlišnosti …více
Abstract:
The aim of the work is to find out the degree of loyalty of smokers to the brand of cigarettes, which they regularly smoke. Furthermore, the work deals with finding the significance of selected factors such as price, taste or appearance of the box in the consumer decision on the choice of product. The survey is carried out between Austrian and German tobacco smokers at the border crossing points with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79361