Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky – Aneta Boušková
Aneta Boušková
Bakalářská práce
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Loyalty of a selected segment of customers in the tobacco market
Anotace:
Cílem práce je zjistit míru loajality kuřáků ke značce cigaret, kterou pravidelně kouří. Dále se práce zabývá zjištěním významnosti vybraných faktorů jako je například cena, chuť či vzhled krabičky při spotřebitelském rozhodování o volbě produktu mezi rakouskými a německými kuřáky tabákových výrobků na hraničních přechodech s Českou republikou. V neposlední řadě porovnat loajalitu a nákupní odlišnosti …víceAbstract:
The aim of the work is to find out the degree of loyalty of smokers to the brand of cigarettes, which they regularly smoke. Furthermore, the work deals with finding the significance of selected factors such as price, taste or appearance of the box in the consumer decision on the choice of product. The survey is carried out between Austrian and German tobacco smokers at the border crossing points with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79361
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79361
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Aneta Kolínská -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala