Zastoupení žen v politickém systému v ČR – Ing. Daniela Gutwirthová
Ing. Daniela Gutwirthová
Master's thesis
Zastoupení žen v politickém systému v ČR
Representation of women in the political system in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá zastoupením žen v krajské politice v České republice. Cílem diplomové práce je kvantitativní analýza zastoupení žen v politice na krajské úrovni od roku 2004 až po aktuální krajské volby v roce 2016 včetně porovnání mezi jednotlivými regiony a funkčními obdobími. V teoretické části je vysvětlen základ o fungování a principech politiky v České republice a politickém marketingu …viacAbstract:
This thesis deals with the representation of women in regional politics in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to create quantitative analysis of the women representation in politics at the regional level during the time period of 2004 to the current regional elections in 2016. Individual regions and terms off office in regional politics are described. The theoretical part explains the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fmwym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan -
Politický marketing na sociálních sítích
Anna PILNAJOVÁ -
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marcela Dušková -
Politická participace žen v období státního socialismu: Ženy v Národním shromáždění v letech 1964-1968
Barbora Nováčková