Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance – Kateřina Konopecká
Kateřina Konopecká
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance
Proposal of the marketing strategy for Nonprofit Organization Kredance
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení v oblasti marketingu a vytvoření marketingové strategie pro nestátní neziskovou organizaci Kredance, která působí v oblasti kultury a v oblasti současného pohybového divadla. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec neziskového sektoru a neziskových organizací organizace s důrazem na českou realitu. Druhá …víceAbstract:
The objective of this Master's thesis to formulate recommendations and to create a proposal of the marketing strategy for the Non-governmental organization Kredance, whose area of activities lies in culture and contemporary movement theatre. The thesis is divided into four principal parts; the first part is focused on the theoretic framework of non-profit sector and NGOs with accent to the Czech reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Barbora Paulátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49969
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová