Kateřina Konopecká

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance

Proposal of the marketing strategy for Nonprofit Organization Kredance
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení v oblasti marketingu a vytvoření marketingové strategie pro nestátní neziskovou organizaci Kredance, která působí v oblasti kultury a v oblasti současného pohybového divadla. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec neziskového sektoru a neziskových organizací organizace s důrazem na českou realitu. Druhá …více
Abstract:
The objective of this Master's thesis to formulate recommendations and to create a proposal of the marketing strategy for the Non-governmental organization  Kredance, whose area of activities lies in culture and contemporary movement theatre. The thesis is divided into four principal parts; the first part is focused on the theoretic framework of non-profit sector and NGOs with accent to the Czech reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Barbora Paulátová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49969

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod