Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Bc. Richard Prorok
Bc. Richard Prorok
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem společenská odpovědnost firem a sociální marketing. V rámci této práce je zkoumána společnost ELTODO, a.s. Na základě sestaveného dotazníku, který se skládá z 27 otázek, rozdělených do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, je provedeno zjištění současné situace uvnitř podniku. Výstupem zkoumání jsou návrhy na zlepšení současného přístupu ke společenské odpovědnosti …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of corporate social responsibility and social marketing. In this work is studied ELTODO, as On the basis of a questionnaire drawn up, which consists of 27 questions, divided into three basic pillars of social responsibility, is performed to determine the current situation within the company. The output examining proposals for improving the current approach to social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cud53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekologický pilier CSR v odvetví s pomalou módou (na príklade spoločnosti Nila Living s.r.o.)
Michaela Labudová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná