Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Bc. Richard Prorok
Bc. Richard Prorok
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem společenská odpovědnost firem a sociální marketing. V rámci této práce je zkoumána společnost ELTODO, a.s. Na základě sestaveného dotazníku, který se skládá z 27 otázek, rozdělených do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, je provedeno zjištění současné situace uvnitř podniku. Výstupem zkoumání jsou návrhy na zlepšení současného přístupu ke společenské odpovědnosti …moreAbstract:
This thesis deals with the theme of corporate social responsibility and social marketing. In this work is studied ELTODO, as On the basis of a questionnaire drawn up, which consists of 27 questions, divided into three basic pillars of social responsibility, is performed to determine the current situation within the company. The output examining proposals for improving the current approach to social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cud53/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2015
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ekologický pilier CSR v odvetví s pomalou módou (na príklade spoločnosti Nila Living s.r.o.)
Michaela Labudová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná