Marketingová strategie mobilních operačních systémů – Michael IGARI
Michael IGARI
Master's thesis
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
The marketing strategy of mobile operating systems
Abstract:
Cílem této práce je analýza marketingových strategií mobilních operačních systémů. Předmětem analýzy jsou dva nejvíce zastoupené mobilní operační systémy jak v České republice, tak ve světě. Jedná se o OS Android a iOS. Další částí je sestavený marketingový mix obou mobilních platforem z veřejně dostupných informací. Marketingový mix spolu s dotazníkovým průzkumem je prioritní pro hodnocení kvality …moreAbstract:
The main objective of this work is an analysis of marketing strategies of mobile operation systems. Main two subjects of this analysis are the most used mobile operation systems in the Czech Republic but also in the world. These are the OS Android and iOS. Another part of my work is composed from a marketing mix of both mobile platform from open sourced informations. Marketing mix together with a customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IGARI, Michael. \textit{Marketingová strategie mobilních operačních systémů}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9skk1h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
IGARI, Michael. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková