Michael IGARI

Master's thesis

Marketingová strategie mobilních operačních systémů

The marketing strategy of mobile operating systems
Abstract:
Cílem této práce je analýza marketingových strategií mobilních operačních systémů. Předmětem analýzy jsou dva nejvíce zastoupené mobilní operační systémy jak v České republice, tak ve světě. Jedná se o OS Android a iOS. Další částí je sestavený marketingový mix obou mobilních platforem z veřejně dostupných informací. Marketingový mix spolu s dotazníkovým průzkumem je prioritní pro hodnocení kvality …more
Abstract:
The main objective of this work is an analysis of marketing strategies of mobile operation systems. Main two subjects of this analysis are the most used mobile operation systems in the Czech Republic but also in the world. These are the OS Android and iOS. Another part of my work is composed from a marketing mix of both mobile platform from open sourced informations. Marketing mix together with a customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

IGARI, Michael. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management