Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace – Tereza Kubcová
Tereza Kubcová
Bakalářská práce
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Marketing survey of public opinion on the land use in the Regions of Hradec Králové and Pardubice and their mutual comparison
Anotace:
Tématem této bakalářské práce bylo vytvoření a zpracování marketingového průzkumu zaměřeného na veřejné mínění o využívání krajiny. Dotazníkové šetření bylo provedeno ve dvou krajích České republiky, a to v Královéhradeckém a Pardubickém kraji. Práce je zaměřena na různé způsoby využívání krajiny, tedy na soukromou i veřejnou zeleň, využívání lesní i zemědělské půdy, ale také na myslivost, rybářství …víceAbstract:
The topic of my Bachelor Thesis was making and processing of a marketing research in public opinion on landscape exploitation.Survey was taken in two Czech regions Pardubice Region and Hradec Králové Region. The thesis focuses on different exploitation of landscape which means private and public greenery, woodland and farmland exploitation and also hunting, fishing and nature conservation. Survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Sloup, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBCOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9sn1qm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Provoz a řízení myslivosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Disinformation, fake news and public opinion: a case study of the 2022 Chilean national plebiscite
Guilherme DE OLIVEIRA SCAGLIONE
Název
Vložil
Vloženo
Práva