Marketingová strategie kosmetického studia – Bc. Anna Heuschneiderová
Bc. Anna Heuschneiderová
Diplomová práce
Marketingová strategie kosmetického studia
Marketing strategic of a beauty salon
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová strategie kosmetického studia je zaměřena na návrh vhodné strategie a doporučení vedoucí k růstu Kosmetického studia Bioline a posílení jeho pozici na konkurenčním trhu. Struktura práce je rozčleněna na tři části: teoretickou, praktickou a návrhovou. První část diplomové práce vychází z teoretických poznatků, které od základních charakteristik marketingu přecházejí …víceAbstract:
The diploma thesis called Marketing Strategy of a beauty salon is focused on the design of appropriate strategy and recommendations leading to the growth of Cosmetic Studio Bioline and also strengthening its position in the competitive market. The thesis structure is divided into three parts: theoretical, practical and proposal part. The first part of the thesis is based on theoretical knowledge, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení potenciálu a konkurenceschopnosti vybraného podniku metodou GM-Trend
Eliška Bahrová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva