Bc. Katarzyna Gattnar

Diplomová práce

Využití strategického marketingu v event managementu

Use of Strategic Marketing in Event Management
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě provedeného primárního šetření navrhnout vhodnou marketingovou strategii k vybranému eventu spojenému s fundraisingovou kampaní. V práci jsou popsány a zároveň využity základní metody a principy strategického marketingu. K získávání dat pro strategickou analýzu byly využity primární a sekundární zdroje. V první kapitole jsou představena teoretická východiska a principy …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a suitable marketing strategy for a selected event based on the primary research in addition with a fundraising campaign. The thesis describes and uses the fundamental methods and principles of strategic marketing. Primary and secondary sources were used to obtain data for strategic analysis. The first chapter presents the theoretical basis and principles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qhyc5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management