Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Edita Vítová
Bc. Edita Vítová
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
The rolle of marketing communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Diplomová práce je věnována analýze marketingové komunikace a etapám životního cyklu produktu. Teoretická část sleduje hlavní principy komunikace a marketingu spojeného s životním cyklem produktu. Praktická část práce pojednává o marketingovém životním cyklu konkrétního produktu, tj. programu Executive MBA LIGS University zaměřeném na profesní manažerské vzdělávání. Cílem práce bylo popsat úlohu marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the analysis of marketing communication and phases of product lifecycle. The theoretical part follows main principles of communication and marketing connected with product lifecycle. The practical part concerns the marketing of a specific product lifecycle, i. e. Executive MBA from LIGS University focusing to management education. The target of the diploma thesis …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace životní cyklus produktu marketing komunikace podpora prodeje osobní prodej public relations (PR) reklama přímý marketing analýza trhu vývoj produktu trendy marketingové komunikace marketing communication product lifecycle communication sales support personal sales advertisement direct marketing market analysis product development trends in marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rlc3r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek