Bc. Edita Vítová

Master's thesis

Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The rolle of marketing communications in separate stages of product life cycle
Abstract:
Diplomová práce je věnována analýze marketingové komunikace a etapám životního cyklu produktu. Teoretická část sleduje hlavní principy komunikace a marketingu spojeného s životním cyklem produktu. Praktická část práce pojednává o marketingovém životním cyklu konkrétního produktu, tj. programu Executive MBA LIGS University zaměřeném na profesní manažerské vzdělávání. Cílem práce bylo popsat úlohu marketingové …more
Abstract:
The diploma thesis is dedicated to the analysis of marketing communication and phases of product lifecycle. The theoretical part follows main principles of communication and marketing connected with product lifecycle. The practical part concerns the marketing of a specific product lifecycle, i. e. Executive MBA from LIGS University focusing to management education. The target of the diploma thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní