Mgr. Miroslav Rezner
Bachelor's thesis
Marketing japonské fotbalové ligy
Marketing of Japanese football league
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem japonské profesionální fotbalové ligy. V práci se nachází několik kapitol, ve kterých se zájemci mohou dozvědět o historii a klubech v této soutěži, samotné organizaci, programech pro zvýšení zájmu široké veřejnosti a podporu mládeže, uvedené jsou také obchodní aktivity a finanční zdroje nutné pro zajištění správného fungování této soutěže.Abstract:
This bachelor work deals with the marketing of japanese professional football league. In this work there are several chapters where persons interested can learn about history and clubs in this contest, the organization itself and its programms to increase general public interest and support for young people. Above are also business and financial activities necessary for ensuring correct functioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dk4lk/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Theses on a related topic
-
Business Activity Monitoring v řešení Business Intelligence
Daniel Benoni -
Business Activity Monitoring
Jiří Kolář -
Simulace implementace metody activity-based costing v obchodní firmě
Jaroslav MRÁČEK