Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: "guerillové" versus "klasické" kampaně Amnesty International – Bc. Kateřina Freslová
Bc. Kateřina Freslová
Bakalářská práce
Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: "guerillové" versus "klasické" kampaně Amnesty International
Communication of non-profit non-governmental organizations: "guerilla" versus "classic" campaigns of Amnesty International
Anotace:
Předkládaná práce si klade za cíl popsat konkrétní strategie, formy komunikace a typy kampaní mezinárodní nevládní organizace Amnesty International, se zvláštním zaměřením na kampaně komunikující s veřejností. Tyto kampaně jsou v práci rozděleny na "klasické" a "guerillové". Práce vychází z teorie globální občanské společnosti, neziskových organizací, sociálního, neziskového a guerillového marketingu …víceAbstract:
The thesis aims to describe strategies, communication and kinds of international non-profit organization Amnesty International´s campaigns. The thesis focuses on public communication and divides campaigns in two parts: classic campaigns and guerilla campaigns. The thesis is based on the global civil society theory and social, non-profit and guerilla marketing theory. The goal of the thesis is to answer …víceKlíčová slova
neziskové organizace mezinárodní nevládní neziskové organizace NGOs INGOs sociální marketing marketing neziskových organizací guerilla marketing globální občanská společnost Amnesty International kampaně neziskových organizací non-profit organizations international non-profit organizations non-profit marketing social marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rpkhg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milan Hrubeš, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRESLOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: ''guerillové'' versus ''klasické'' kampaně Amnesty International}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9tswmp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Systém řízení pracovníků v neziskové organizaci
Jan Pouza -
Nevládní neziskové organizace a současná česká politika
Michaela HRICOVÁ -
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Martin Slabý -
Vliv dotačních programů EU na české neziskové organizace
Aneta Vondrová -
Rozvojová pomoc a vybrané nevládní neziskové organizace v ČR
Barbora Hemerová -
Hodnocení činnosti neziskové organizace
Eliška Přikrylová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková